Bakım - Destek

Yüzde yüz müşteri memnuniyeti ilkesiyle hareket eden NETSİS, bilişim sektöründe artan gereksinimler ve gelen talepler doğrultusunda; müşterilerinin iş verimini artırmak, rekabetçi iş koşullarında ön planda olmalarını sağlamak ve yazılımlarını her geçen gün geliştirerek firmalara yeni avantajlar sağlamak için kullanıcılarına farklı hizmet paketleri sunuyor.

 

Netsis Versiyon Garanti Paketi

Müşterileri ile sürdürdüğü ilişkilerin hizmet kalitesi ile doğru orantılı olarak güçleneceğine inanan Netsis, uygulamalarını teknolojideki yenilikler, Avrupa Birliği'ne giriş ve e-devlete geçiş sürecinde sıkça yaşanan ve yaşanacak olan mevzuat değişiklikleri, müşterilerinden gelen talepler, iş dinamiklerindeki değişiklikler ve yenilikler doğrultusunda sürekli güncelliyor. Bu anlayışla Netsis, tüm müşterilerinin değişiklik ve yeniliklerden etkin biçimde yararlanabilmelerini güvence altına almak ve butik hizmetler oluşturabilmek için, geniş ve esnek içerikli

 

"Netsis Versiyon Garanti Paketi"

Netsis müşterilerinin İlk Satış Garanti Süresi bitiminden itibaren yeni versiyonları ücretsiz olarak edinebilmeleri için hazırlanan “Netsis Versiyon Garanti Paketi" ile, iş yazılımları güncelliğini kaybetmiyor, gelişen teknolojinin avantajlarına bütçeye ek maliyet getirmeden ulaşmayı sağlıyor.

Geleceğin teknolojilerini bugünden kullanıcılarına sunan Netsis, ara ve ana versiyon değişiklikleri ile sürekli kendini yeniliyor. “Netsis Versiyon Garanti Paketi"ne sahip tüm Netsis kullanıcıları,

  • - Arge çalışmaları ve “ürün geribildirim sistemi" ne gelen taleplerle geliştirilen altyapı ve yeni fonksiyonları kapsayan ara versiyonlara,
  • - Windows'dan İnternet tabanlı uygulamalara geçiş gibi teknoloji değişikliğiyle ortaya çıkan ve mevcut yazılımın yerini alacak ana versiyonlara zahmetsizce sahip oluyor.
  • - Netsis benzerlerinden farklı olarak, yeni ürün niteliği taşıyan ana versiyonlarını da “Netsis Versiyon Garanti Paketi" sahiplerine ücretsiz olarak sağlıyor.

 

Versiyon Garanti Paketi kapsamındaki hizmetler:

  • - Süresi bir yıldır. Her yıl yenilenir.
  • - Kullanılan Netsis ürünlerine ilişkin tüm ürün güncellemeleri, ürünlerin ara ve ana versiyonları, ücretsiz olarak edinilebilir.
  • - Ürün güncellemeleri İnternet üzerinden yapılabilir.
  • - Ana versiyonlar, cd / dvd gibi taşınabilir medyalar üzerinde iş ortaklarından ve Netsis'ten temin edilebilir.
  • - Sahip olunan ürünün içerisinde bulunan Ürün Geribildirim Sistemi yardımı ile ürün geliştirme önerileri ve talepler Netsis'e iletilebilir.
  • - Kullanım esnasında karşılaşılan hatalar, dijital ortamda Netsis'e bildirilip, cevap alınabilir.

 

Sürekli Teknik Destek Hizmetleri

Belirlenen Hizmet Seviyeleri ve Seçilen Hizmet Paketleri Doğrultusunda Sorunlara Hemen Müdahale ve Çözüm Hizmetleri

 

Yazılım Destek Hizmetleri 

» A Tipi Sürekli Destek 

» B Tipi Sürekli Destek 

» C Tipi Çağrı Bazlı Destek

 

Sistem Destek Hizmetleri 

» A Tipi Sürekli Destek 

» B Tipi Sürekli Destek 

» C Tipi Çağrı Bazlı Destek

 

Destek Hizmetleri, SYS (Sesli Yanıt Sistemi), Modem  Uzaktan Yönetim Desteği, Tele-destek (Telefonla Destek), Uzak erişim ve destek hizmeti

Modem / Uzak masaüstü erişim; Gerekli donanıma (modem, internet bağlantısı) sahip olan tekbilgi müşterilerine internet ile haberleşme ve data/program alışverişi hizmeti sağlanmaktadır.

Tekbilgi gerekli hallerde müşterilerine  online  destek verebilmektedır. 

Tele Destek; Tekbilgi mesai saatleri dışında da destek almak isteyen müşterilerine her an ulaşabilecekleri özel tele-destek hatları ile yazılım desteği hizmeti vermektedir.


Bir Saat İçerisinde 3 Mesaj Gönderebilirsiniz!
Saatlik Mesaj Gönderilim Limitiniz Dolmuştur.

Mesajınız Başarıyla Gönderilmiştir.
Yetkililerimiz En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceklerdir.

Bir Hata Oluştu!