Bakım - Destek

Yüzde yüz müÅŸteri memnuniyeti ilkesiyle hareket eden NETSÄ°S, biliÅŸim sektöründe artan gereksinimler ve gelen talepler doÄŸrultusunda; müÅŸterilerinin iÅŸ verimini artırmak, rekabetçi iÅŸ koÅŸullarında ön planda olmalarını saÄŸlamak ve yazılımlarını her geçen gün geliÅŸtirerek firmalara yeni avantajlar saÄŸlamak için kullanıcılarına farklı hizmet paketleri sunuyor.

 

Netsis Versiyon Garanti Paketi

MüÅŸterileri ile sürdürdüÄŸü iliÅŸkilerin hizmet kalitesi ile doÄŸru orantılı olarak güçleneceÄŸine inanan Netsis, uygulamalarını teknolojideki yenilikler, Avrupa BirliÄŸi'ne giriÅŸ ve e-devlete geçiÅŸ sürecinde sıkça yaÅŸanan ve yaÅŸanacak olan mevzuat deÄŸiÅŸiklikleri, müÅŸterilerinden gelen talepler, iÅŸ dinamiklerindeki deÄŸiÅŸiklikler ve yenilikler doÄŸrultusunda sürekli güncelliyor. Bu anlayışla Netsis, tüm müÅŸterilerinin deÄŸiÅŸiklik ve yeniliklerden etkin biçimde yararlanabilmelerini güvence altına almak ve butik hizmetler oluÅŸturabilmek için, geniÅŸ ve esnek içerikli

 

"Netsis Versiyon Garanti Paketi"

Netsis müÅŸterilerinin Ä°lk Satış Garanti Süresi bitiminden itibaren yeni versiyonları ücretsiz olarak edinebilmeleri için hazırlanan “Netsis Versiyon Garanti Paketi" ile, iÅŸ yazılımları güncelliÄŸini kaybetmiyor, geliÅŸen teknolojinin avantajlarına bütçeye ek maliyet getirmeden ulaÅŸmayı saÄŸlıyor.

GeleceÄŸin teknolojilerini bugünden kullanıcılarına sunan Netsis, ara ve ana versiyon deÄŸiÅŸiklikleri ile sürekli kendini yeniliyor. “Netsis Versiyon Garanti Paketi"ne sahip tüm Netsis kullanıcıları,

  • - Arge çalışmaları ve “ürün geribildirim sistemi" ne gelen taleplerle geliÅŸtirilen altyapı ve yeni fonksiyonları kapsayan ara versiyonlara,
  • - Windows'dan Ä°nternet tabanlı uygulamalara geçiÅŸ gibi teknoloji deÄŸiÅŸikliÄŸiyle ortaya çıkan ve mevcut yazılımın yerini alacak ana versiyonlara zahmetsizce sahip oluyor.
  • - Netsis benzerlerinden farklı olarak, yeni ürün niteliÄŸi taşıyan ana versiyonlarını da “Netsis Versiyon Garanti Paketi" sahiplerine ücretsiz olarak saÄŸlıyor.

 

Versiyon Garanti Paketi kapsamındaki hizmetler:

  • - Süresi bir yıldır. Her yıl yenilenir.
  • - Kullanılan Netsis ürünlerine iliÅŸkin tüm ürün güncellemeleri, ürünlerin ara ve ana versiyonları, ücretsiz olarak edinilebilir.
  • - Ürün güncellemeleri Ä°nternet üzerinden yapılabilir.
  • - Ana versiyonlar, cd / dvd gibi taşınabilir medyalar üzerinde iÅŸ ortaklarından ve Netsis'ten temin edilebilir.
  • - Sahip olunan ürünün içerisinde bulunan Ürün Geribildirim Sistemi yardımı ile ürün geliÅŸtirme önerileri ve talepler Netsis'e iletilebilir.
  • - Kullanım esnasında karşılaşılan hatalar, dijital ortamda Netsis'e bildirilip, cevap alınabilir.

 

Sürekli Teknik Destek Hizmetleri

Belirlenen Hizmet Seviyeleri ve Seçilen Hizmet Paketleri DoÄŸrultusunda Sorunlara Hemen Müdahale ve Çözüm Hizmetleri

 

Yazılım Destek Hizmetleri 

» A Tipi Sürekli Destek 

» B Tipi Sürekli Destek 

» C Tipi ÇaÄŸrı Bazlı Destek

 

Sistem Destek Hizmetleri 

» A Tipi Sürekli Destek 

» B Tipi Sürekli Destek 

» C Tipi ÇaÄŸrı Bazlı Destek

 

Destek Hizmetleri, SYS (Sesli Yanıt Sistemi), Modem  Uzaktan Yönetim DesteÄŸi, Tele-destek (Telefonla Destek), Uzak eriÅŸim ve destek hizmeti

Modem / Uzak masaüstü eriÅŸim; Gerekli donanıma (modem, internet baÄŸlantısı) sahip olan tekbilgi müÅŸterilerine internet ile haberleÅŸme ve data/program alışveriÅŸi hizmeti saÄŸlanmaktadır.

Tekbilgi gerekli hallerde müÅŸterilerine  online  destek verebilmektedır. 

Tele Destek; Tekbilgi mesai saatleri dışında da destek almak isteyen müÅŸterilerine her an ulaÅŸabilecekleri özel tele-destek hatları ile yazılım desteÄŸi hizmeti vermektedir.


Bir Saat İçerisinde 3 Mesaj Gönderebilirsiniz!
Saatlik Mesaj Gönderilim Limitiniz Dolmuştur.

Mesajınız Başarıyla Gönderilmiştir.
Yetkililerimiz En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceklerdir.

Bir Hata Oluştu!