Netsis Çözümleri

Logo Netsis çözümleri ile işletmenizde yüksek verimlilik kazandırın

 

Orta ölçekli işletmelere yönelik Logo ERP yazılımı ile işletmenizdeki tüm kaynakları en verimli şekilde yönetirken, kullanacağınız modülleri ihtiyaçlarınıza göre seçerek maliyet avantajı elde edin.

Orta ölçekli işletmelerin süreçlerini etkili bir şekilde yönetebilmeleri ve rekabet avantajı sağlamaları için ERP yazılımı gibi muhasebe çözümlerinden fazlası gerekir. Hangi sektörde faaliyet gösterirse göstersin, orta ölçekli her işletme doğru teknoloji yatırımlarıyla büyüme potansiyeline sahip olabilir. Dolayısıyla bu işletmelerin hem mevcut ölçeklerine uyan hem de büyüme hedefleri doğrultusunda esnek bir yapı sunabilen, kullanıcı sayısı ve kapsamı zaman içinde artırılabilen ERP yazılımına ihtiyaçları vardır. Bu çözümler sayesinde iş süreçlerinde verimlilik ve maliyet tasarrufu elde eden orta ölçekli bir işletme, büyüme için ilk adımını da atmış olacaktır.
 

İşletmeler kendi içinde, satış, satın alma, lojistik, üretim, planlama, finansman yönetimi, yönetim muhasebesi gibi süreçlerini klasik kurumsal kaynak planlama uygulamalarıyla otomatize ederken, kendisi ile müşterilerini ve tedarikçilerini elektronik ortamda buluşturacak uygulamalara da ihtiyaç duyuyor. Netsis Standard, işletmelerin finans ve muhasebe uygulamalarına ek olarak müşteri ilişkileri yönetimi, tedarik zinciri yönetimi, ileri üretim planlama gibi uygulamaları ile özellikle üretim yapan orta ölçekli sanayicilerin ihtiyaçlarına yönelik olarak geliştirildi.

Modüler yapısı ile işletmelerin farklı ihtiyaçlarına cevap verebilen Netsis Standard, yabancı dil, eş zamanlı çok kullanıcı, çoklu para birimi, uluslararası muhasebe standartları gibi birçok teknolojik özelliğiyle fark yaratıyor.

Netsis Standard, 3 kullanıcılı işletmelerden, 21 kullanıcıya kadar olan orta ölçekli sanayicilerin hizmetine sunuluyor.

 

Modüler Yapı

Modüler yapısı sayesinde işletmenizin bir çok ihtiyacına, istenilen zamanda istenilen modül entegre edilerek, cevap verir.

 

Yabancı Dil ve Döviz Desteği

Sağladığı çoklu dil altyapısı sayesinde, uluslararası operasyon gerçekleştiren işletmelerin ihtiyaçlarına cevap verir. Yapısında tanımlı olan birden çok para birimi sayesinde, uluslararası kaynaklardan olan para akışını rahatlıkla kontrol etmenizi sağlar. Yapısında tanımlanmış olan ve sıklıkla güncellenen uluslararası muhasebe standartları sayesinde, uluslararası operasyonlarınızı rahatlıkla yürütmenizi sağlar.

 

Tedarik Zinciri Yönetimi

Tedarik Zinciri Yönetimi; müşterilerinizi, sizi ve tedarikçilerinizi verimli bir e-birliktelik (e-collaboration) ortamında buluşturarak tedarikçiden müşteriye dek uzanan tüm bilgi akışının elektronik ve ortak bir ortamda gerçekleşmesini sağlar.

 

İş Akışı Kontrol

İş Akışı Kontrol ile yetki düzeylerine göre yapılan/yapılacak tüm işlerinizi tanımlayabilir, onay akışlarını da belirleyerek, tüm dokümantasyonları dijital ortamda takip edebilirsiniz.

Deneme Sürümünü Hemen Başlat


Bir Saat İçerisinde 3 Mesaj Gönderebilirsiniz!
Saatlik Mesaj Gönderilim Limitiniz Dolmuştur.

Mesajınız Başarıyla Gönderilmiştir.
Yetkililerimiz En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceklerdir.

Bir Hata Oluştu!